poniedziałek, 23 grudnia 2013

24. Tęsknie za Tobą Angel...

Kochana! Tęsknie za Tobą. Bardzo tęsknie. To już rok gdy widziałam Cię po raz ostatni. Uśmiechniętą, zadowoloną, pełną życia. I pomagającą mi pakować świąteczne prezenty. 
Wtedy ostatni raz rozmawiałyśmy, śmiałyśmy się i grałyśmy w karty. Poznałaś mojego przyszłego męża i powiedziałaś, że na naszym ślubie to Ciebie nie będzie. I nie było...
Twój numer mam do dziś, przyłapuje się na tym, że chcę zadzwonić, ale wiem, że ty już nie odbierzesz.
Tęsknie za Tobą. Tak bardzo tęsknie.
Jesteś mi Potrzebna. 

Mam nadzieję, że tam gdzie teraz jesteś jest Ci lepiej niż tutaj - na ziemi. Że tam odnalazłaś swoje miejsce i już nie trapią Cię żadne zmartwienia. Że wiedziałaś co robisz odchodząc od nas, od ludzi, którzy Cię kochali. 

Przepraszam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty