wtorek, 10 grudnia 2013

16. No i mamy dietę jak cukrzyk.

Wróciłam właśnie od swojego Ginekologa, ponieważ byłam z nim skonsultować pobyt w szpitalu, te bóle brzucha i w ogóle jak Pan Dr dowiedział się o pobycie w szpitalu sam chciał mi zrobić usg by ocenić stan dzidzi. Wszystko jest w porządku, poza tym, że mam coś z nerkami. Przepisał mi leki i mam się stawić 19 grudnia na kolejnym badaniu. I dopóki lekarz nie zobaczy wyników krzywej cukrowej mam mieć dietę jak cukrzyk, bo być może ten ból był właśnie spowodowany ilością cukru naczczo. Trochę mnie to zdziwiło, ale sam Pan Dr tak stwierdził. No, ale w końcu każdy organizm jest inny.

I dziś widziałam, jak brzuch mi się rusza podczas kopniaków. Wspaniałe uczucie.

Do usłyszenia kochani, a ja w ramach przekroczenia liczby 1000 wyświetleń i zbliżających się świąt myślę nad rozdawajką. Co o tym myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty