środa, 18 grudnia 2013

19. Przestałam się czuć kobieco.

I humorki się zaczęły. Już wczoraj wieczorem, gdy zamknęłam laptopa, poszłam do pokoju rodziców i z nimi zaczęłam oglądać telewizję. Ale gdy wróciłam do siebie do pokoju by iść spać jakieś takie "wieśniackie" myśli mnie naszły.

No bo to logiczne, że w ciąży się tyje. I brzuch rośnie i cyc do przodu też idzie i inne części ciała czasem też dostają parę kilo więcej. Ale jak patrze na inne przyszłe mamy to one jakoś tak ładnie wyglądają. I tutaj fajna bluzeczka i jakieś leginsy. A ja w leginsach nie chodzę! Bo za zimno mi, bo nie lubię, bo za cienkie... No a w dżinsy to ja się już nie mieszczę i nawet nie chcę ich ubierać bo nawet jeśli pasują i się w nie zmieszczę no to uwierają po paru godzinach, a tu przecież o wygodę chodzi. No to pozostały mi dresy.

Moją mamę, tatę i męża to nie dziwi bo ja od zawsze chodziłam luźno ubrana i wolałam bluzy z kapturem, ale teraz jakoś mi to przeszkadza i nie potrafię się przestawić na coś innego.

A szkoda... Po prostu przestałam się już czuć kobieco.

9 komentarzy:

  1. Warto wybrać się do sklepu z odzieżą ciążowa i poszukać jakiś spodni. Przeważnie są tak uszyte, że wystarczą do końca ciąży, a na wierzch jakaś zwykła tunika i naprawdę będzie wyglądało dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety raczej na takie zakupy by sobie ciuchy kupywać, które po 4 miesiącach trzeba będzie oddać to szkoda mi pieniędzy.

      Usuń
  2. Kochana a który to miesiąc? Eh... ja w ciąży i nawet długo po ciązy miałam takie myśli, bo w genach mam tycie i wiedziałam, że będę paskudnie wyglądać :( Musisz znaleźć jakiegos dobrego duszka, który umili Ci ten czas :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, 5 miesiąc. Więc na pozostały okres nie opłaca się czegoś "trendi" kupować. Muszę korzystać z tego, co mam :)

      Dobra dusza była, ale się zmyła - niestety. A mąż ciągle zagranicą więc sama.

      Usuń
  3. Najważniejsze że czujesz się wygodnie w tym co masz na sobie i nikt cię nie chcę zmieniać.
    pozdrawiam i informuje że masz nową czytelniczkę, chętnie będę tu zaglądać na twój blog :)
    Zapraszam do mnie http://wiolka44.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcą zmieniać, chcą. Bo nie rozumieją, że jak to tak ciągle w dresach. Że mamą będę to muszę jakoś wyglądać. A ja tam wolę dresy ubrać, tacie bądź mężowi bluzę zabrać i mogę śmigać na miasto.

      I dziękuję za nową czytelniczkę :) Mam nadzieję, że zagrzejesz tutaj miejsce na dłużej. Zapraszam do obserwowania :)

      Usuń
    2. A czy dobra mama jest postrzegana jak się ubiera czy jak się zajmuje dzieckiem ?
      Na pewno będę często zagladać.
      Nie przejmuj się opiniami. Dopóki mąż nie zawraca gitary to się nie przejmuj. A jak mu się nie podoba to kopa w de i już ;D

      Usuń
    3. A no widzisz jakie jest to nasze Polskie społeczeństwo. Szkoda czasem słów. Ale przyznać muszę: w dresach najwygodniej :)

      Usuń
    4. w ciąży to nawet lepiej tak chodzić bo nie obciskasz brzuszka. Ale po ciaży pokaz im wszystkim że jesteś kobietą.. Niech im szczeny opadną. Załóż jakąś kieckę niech mają i się odczepią ;D

      Usuń

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty