środa, 1 stycznia 2014

27. Pierwszy dzień nowego roku.

Pierwszy dzień nowego roku, a my cały dzień spędziliśmy w łóżku. Znaczy się tylko ja, bo mój mąż najpierw poszedł na ryby lecz niestety nic nie przyniósł, a potem poszedł naprawiać samochód. I tak od 15 siedzi ze mną w domu i gramy sobie na internecie w GameTwist. Później wieczorkiem może zaczniemy rozwiązywać quizy na facebooku i będziemy zgadywali sławy. Lubię z nim tam spędzać czas, bo wtedy wiem, że leżymy sobie i niczym się nie przejmujemy.

Julia daje mi dziś cały dzień popalić, zero odpoczynku i tylko kopie i kopie. Ta to ma energię. Może później przejdziemy się do McDonalda, bo polubiłam tam jadać, chodź wcześniej za tym nie przepadałam. Wiem, że to niezdrowe żarcie, ale chyba Juli smakuje, ponieważ czasem i o 23 nachodzi mnie ochota na Hamburgera i wtedy nie ma zmiłuj, trzeba wstać i iść. Dobrze, że u nas jest otwarty całodobowo.

Jutro planuję zrobić sobie spacer nad spacerami z aparatem w ręku i porobić jakieś zdjęcie. Chodź nie wiem co z tego wyjdzie. No i najważniejsze! Nie mam już co czytać. Trzeba wybrać się do empiku.

Pozdrawiam was serdecznie.

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa zdjęć. ;)
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co planujesz kupić w empiku? może wyhaczę coś dla siebie;-} Ja mogę polecić " kiedy pozwolić, kiedy zabronić?" R.McKenzie Szczęśliwego nowego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o czym ta książka jest? Ja preferuję raczej coś w stylu "50 twarzy Greya". albo wampiry bądź inne książki dla nastolatek.

      Usuń
  3. A co lubisz czytać? może coś polecę ?
    Pozdrawiam
    http://wiolka44.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. To nic ci nie polecę :) Nie czytam takich książek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty