sobota, 18 stycznia 2014

34. Wracamy pomału na właściwe tory.

Zły humor spowodowany wyjazdem męża powoli zaczął mijać. Trwało to tydzień, co jak na mnie jest bardzo długim okresem narzekania, marudzenia i złego humoru. Ale dziś wstałam z łóżka już o 10 rano, a nie jak przez ostatni tydzień o 14 i od tej pory jestem na nogach. Mimo, że miałam ochotę wszystko zostawić i dalej iść spać postanowiłam się nie poddawać i znaleźć sobie jakieś zajęcie. Takim oto sposobem postanowiłam rzeczy psa wynieść z pokoju by wiedział, że nie może już wchodzić, bo staram się go oduczyć przesiadywania w pokoju gdzie za 3 miesiące pojawi się dzidzia. Palić - palę, ale już nie w pokoju, ale wychodzę do kuchni i co jest dla mnie największą dumą postanowiłam sobie zrobić swój własny kąt, który nie będzie przy łóżku, a standardowo - przy biurku. Więc teraz zamiast leżeć, to sobie siedzę przy biurku. Tylko jeszcze jakąś lampkę muszę skombinować do laptopa, by w nocy nie palić dużego światła. Także dzisiaj mam dzień porządków, który w sumie już się skończył. Jutro zajmuję się stosami ciuchów, które zalegają we wszystkich szafkach i szafeczkach w pokoju, bo trzeba zacząć w końcu układać ciuszki dla Juli, których jakimś cudem jest coraz więcej. A w święta zapomniałam wstawić jedno zdjęcie - prezent, który Julia dostała od "Mikołaja". Jak znajdę to zdjęcie to obiecuję, że zostanie wstawione na bloga.

Mam pytanie do was. Mam kilka płyt DVD, których w sumie nie oglądam. I tak sobie pomyślałam, że może, któraś z was je będzie chciała i zrobię z nimi minirozdawajkę? Byście chcieli? Nie są to jakieś najnowsze filmy, są one starsze, ale nie aż tak :)

Pozdrawiam was serdecznie.


3 komentarze:

  1. Wow to miałaś pracowitą sobotę, ja też muszę się wziąć za porządki w ciuchach i zrobić miejsce w komodzie na rzeczy Maleństwa, szczególnie, że na przyszły weekend planuje pranie i prasowanie ubranek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana owszem - sobota pracowita, ale niedziela już nie ;/ Dziś właśnie miałam zająć się ciuchami by zwolnić szafkę dla Młodej lecz niestety - dopadł mnie leń.

      Usuń
    2. rozdawajki zawsze mile widziane :) są przecież takie filmy które ogląda się wiele razy... :)

      Patrycja

      Usuń

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty