piątek, 13 września 2013

1. Powitanie.

Witam wszystkich na blogu, który będzie poświęcony wszystkiemu, co urocze, dziwne, zabawne, a czasem nawet i smutne lub przygnębiające. Zastanawiacie się pewnie, co to takiego? Samo życie. Będę opisywała tutaj moje zmagania z każdym nowym dniem jak i wchodzenie pomału w nową rolę. Jaką? Bycie mamą.

No, ale nie będę dużo się rozpisywać, w końcu czas iść zagrzać sobie ciepłej malinowej herbatki, wejść pod kołderkę, rozgrzać paluszki i napisać jak to wszystko się zaczęło.

A w sekrecie wam powiem, że ten blog jest moją misją, która polega na tym by systematycznie podsyłać wam nowe posty.


Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

4 komentarze:

  1. No Paulinko ciekawie się zaczyna :) Czekam na kolejną notke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wpis u mnie :) Na prawdę zmotywowałaś mnie do dalszego pisania! Ja także czekam na Twoją kolejną notkę :) Pozdrawiam cieplutko spod kołdry (też zmarzłam) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty