sobota, 14 września 2013

3. Nad ziębiony pęcherz + zdobycz Tomka

Witajcie.
Notka miała być jutro, ale dlatego, że siedzę pod kołdrą z herbatą i się męczę, to postanowiłam jakoś ten czas spożytkować i napisać kolejną notkę. Niestety, gdy szłam do sklepu naziębiłam sobie pęcherz, a dlatego, że żadnych tabletek nie wolno mi przyjmować to muszą wystarczyć mi nasiadówki. O tych nasiadówkach powiedziała mi mama. Nawet nie wiedziałam, że to takie proste, myślałam, że to coś skomplikowanego. Niestety jestem jeszcze młoda (20 lat) i wszystkiego będę musiała się nauczyć. No i mąż mój czasem mi coś doradzi czy zadzwoni do 13 15 (trzynaście piętnaście) i zapyta się jej.

A jeśli jesteśmy już przy Tomku to w tytule posta jest mowa o jego zdobyczy. Dziś mój kochany mąż był na rybach. Zazwyczaj przynosił płotki do domu, ale dziś zaskoczył mnie i przyniósł wielgaśnego węgorza! Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy wyjmuje z reklamówki coś dużego i obślizgłego. Jego zdobycz razem z głową miała 72 centymetry. Więc jutro na śniadanko mam smażonego węgorza.

W poprzedniej notce była również mowa o szwagierce (siostrze Tomka – Agnieszce) niestety nie wiedziałam czy wyrazi zgodę na wstawienie tutaj jej zdjęcia, dlatego w tej notce dodam na uzupełnienie poprzedniej zdjęcie z naszego ślubu gdzie jesteśmy w trójkę: ja, Agnieszka oraz Tomek.


mój mąż i jego węgorz.

Ja razem ze szwagierką Agnieszką.

3 komentarze:

  1. Dziękuję Paulinko ;-)
    Życzę rano smacznego węgorza , ślinka mi poleciała na samą myśl .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę Ciotka :) Może jak przyjedziemy, a raczej Tomek do nas przyjedzie to i ty się załapiesz :) Ale tamten to bd już ze sklepu :(

      Usuń
  2. Super okaz! Mój mąż też lubi łowić ryby, ja też uwielbiam i muszę przyznać że nie raz byłam królową wędkowania :D Z tym że Kochana nie jestem pewna czy węgorze są w ciąży wskazane. Prawdopodobnie nie, ale nie dam sobie ręki uciąć. Na wszelki wypadek poszukaj informacji w Internecie i jak coś to nie jedz ich zbyt często. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty