wtorek, 1 października 2013

6. Liebster Blog award!

Na początku chciałam wszystkich przeprosić, że u mnie na blogu cisza jak makiem zasiał. Wprawdzie przeziębienie już minęło i obyło się bez wizyty u lekarza, ale nie mam weny i nie wiem o czym mam wam pisać. Wprawdzie niby jest "co dalej?" ale za te notki też jakoś nie mogę się zabrać. Wpadłam tylko na chwilę, ponieważ zostałam nominowana do Liebster Blog aword przez moją imienniczkę Pauline

Oto zasady:  "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1. Jakie jest Twoje najwspanialsze wspomnienie z dzieciństwa? 
Oj nie wiem. Ciężko mi jest powiedzieć, bo dużo jest takich. Np. wspólne wigilnie z całą rodziną, albo wspólne obiady przy stole. Albo to jak z tatą układałam puzzle, albo z obydwojgiem rodziców graliśmy w różne gry. Niee wiem.

2. Czy masz zwierze/zwierzęta. Jak tak to jakie? Napisz coś o nim/nich :)
Mam 2. Węża i psa. Psa najchętniej bym oddała komuś, bo go nie znosze (w sumie on mnie też nie znosi). Pies to zwykły kundelek, a wąż jest z rodziny dusicieli. Pyton królewski.

3. Wymień trzy rzeczy bez których nie wyobrażasz sobie życia (pamiętaj że dziecko i mąż to nie rzecz), pytam o przedmioty ;)
Internet, telefon oraz pieniądze. Nie wyobrażam sobie siebie biednej. 
4. Jaką książkę dotyczącą ciąży/wychowania dziecka polecasz? Napisz dlaczego właśnie tą :)
Jedyną książką, którą na razie czytałam jest: Dziecko zdrowie i rozwój od poczęcia do 5 roku życia. I jakoś nie zamieniła bym jej na inną.Czemu ta? Może dlatego, że innej nie mam.
5. Pieluchy jednorazowe czy wielorazowe?
Jednorazowe
6. Podaj swoją receptę na szczęście :)
Tam gdzie ludzie się kochają tam jest i szczęście.
7. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim życiu, to co być zmieniła?
Nie zaczynała bym palić.
8. Kim chciałaś zostać gdy byłaś mała? 
Nauczycielką, policjantką, strażakiem, aktorką itp.
9. Przytocz proszę najlepszą radę jaką w życiu usłyszałaś.
Miej wyjebane, a będzie Ci dane.
10. Masz/będziesz miała córeczkę czy synka? Podaj proszę imię i w kilku zdaniach opisz swojego Malucha :)
Nie wiem jeszcze co będzie. Ale ważne by było zdrowe.
11. Napisz proszę jakie przydatne gadżety dla dziecka poleciłabyś przyszłej mamie. Takie które myślisz że mogą się przydać, lub które przydały się w Twoim (i Twojego Maleństwa) przypadku. 
Sama chciała bym wiedzieć.

Blogi, które nominuję to:

Pytania:
1. Co Cię "podkusiło" by założyć akurat bloga o takiej a nie innej tematyce?
2. Co w wolnym czasie najchętniej lubisz robić?
3. Dokończ zdanie: Jeśli się denerwuje to...
4. Moje największe marzenie to...
5. Wolisz długą kompiel czy raczek krótki prysznic?
6. Czy posiadasz/planujesz mieć dzieci?
7. Czy miała być rady dla przyszłej mamy?
8. Myślisz o wyjeździe za granice?
9. Czy masz w domu zwierzęta?
10. Wolisz bardziej wakacje w górach czy nad morzem?
11. Długo prowadzisz już bloga?

Przepraszam za te "głupie" pytania (przynajmniej niektóre), ale zupełnie nie miałam na nie pomysłu. No nic. 
Do napisania.




7 komentarzy:

  1. Dziękuję, już zostałam nominowana, nominowałam także 11 blogów, więc odpowiem tutaj:

    1. Co Cię "podkusiło" by założyć akurat bloga o takiej a nie innej tematyce?
    Do tej pory wydawało mi się, że nic się nie dzieje w moim życiu i każdy dzień jest taki sam. Założyłam bloga, aby pisać o codzienności, która mnie otacza. A otacza mnie moje dziecko, dlatego o nim najwięcej piszę. Myślę, że to ono mnie podkusiło.
    2. Co w wolnym czasie najchętniej lubisz robić?
    Zakupy, spacerować, czytać, słuchać muzyki, siedzieć w Internecie, szydełkować.
    3. Dokończ zdanie: Jeśli się denerwuje to...
    skacze mi gul i potem muszę jakoś odreagować. Odkąd już nie karmię, zdarza mi się zapalić papierosa.
    4. Moje największe marzenie to...
    Schudnąć!
    5. Wolisz długą kompiel czy raczek krótki prysznic?
    Odkąd urodziłam dziecko - szybki prysznic.
    6. Czy posiadasz/planujesz mieć dzieci?
    Mam jedno, na razie drugiego nie chcę planować.
    7. Czy miała być rady dla przyszłej mamy?
    Żadnych złotych rad, chyba, że mnie o to poprosi.
    8. Myślisz o wyjeździe za granice?
    Nie.
    9. Czy masz w domu zwierzęta?
    Nie mam.
    10. Wolisz bardziej wakacje w górach czy nad morzem?
    Góry!
    11. Długo prowadzisz już bloga?
    Dwa miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, napisałaś notkę i siedzisz cichutko jak myszka :P No ale nic się przede mną nie ukryje :D Wąż? Mój przyjaciel hoduje węże :) Fajne hobby, lubię węże choć nie na tyle by mieć jakiegoś w domu. A pies - dlaczego się nie lubicie? Niegrzeczny, rozrabia? Rozwiń temat bo mnie to zaciekawiło :D Może będę mogła dać Ci jakieś rady jak go ułożyć (od urodzenia mam kontakt z psami, mój tata ma hodowlę psów). Ja jednocześnie lubię i nie lubię sunię mojej teściowej. Nie lubię jej, bo jest okrutnie rozpieszczona, głupkowata, ciapowata, no generalnie taki pies kanapowiec - ja wolę żywe, energiczne psy. No ale z drugiej strony jednak troszkę ją lubię, bo to nie jej wina że jest jaka jest i że dodatkowo została źle wychowana przez moją teściową... Ja do jej tresury nie przykładałam ręki bo w tresurze trzeba być konsekwentnym i asertywnym, a tego mojej teściowej brakuje... No nic, nieważne.
    Oooo z tym paleniem to świetna odpowiedź. Ja też kiedyś bez sensu zaczęłam. Później rzuciłam z dnia na dzień, po dwóch latach wróciłam, żeby znów rzucić na parę miesięcy przed ciążą. I teraz już na pewno do tego nie wrócę!
    Spokojnie, co do przydatnych gadżetów zawsze mamy blogi innych mam - to prawdziwy ocean wiedzy :) No i życie samo nam pokaże co się najlepiej sprawdzi w naszym przypadku. Miłej reszty soboty Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zobaczyłam Twój komentarz i od razu dałaś mi pomysł na notkę :) Zabieram się do pisania. :)

      Usuń

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty