sobota, 5 października 2013

7. MASKOTASY ATAKUJĄ!

sprawca ataku maskotek - Tomek.
Mój mąż to jednak ma do mnie cierpliwość. A czemu? No, bo nie dość, że przez ciąże zamieniłam się w wieczorowego płaczka operowego to oczywiście mam swoje fochy i humorki. Jaki z tego wniosek? Stałam się wredniejszą i bardziej złośliwą wersją siebie, która jak przychodzi pora spania, bo mąż rano do pracy to potrafi godzinami ryczeć, bo coś tam mi nie wyszło, albo coś tam sobie pomyślałam.

Nastał w końcu przeze mnie ten upragniony dzień, czyli byłam spokojna, nie złościłam się na nikogo i na nic i chyba Tomek postanowił jakoś to wykorzystać i wyciągnął mnie na spacer. Spacer, spacerem, ale w końcu MASKOTASY ZACZĘŁY ATAKOWAĆ.  Zapytacie pewnie, o co chodzi? A no już tłumaczę wam kochani: poszliśmy do wesołego miasteczka. Czemu akurat tam? Chyba, dlatego, że i moja mamusia i mój mąż widzą jeszcze we mnie duże dziecko, które tylko lata od jednej witryny sklepowej do drugiej i chce tylko popatrzeć by nacieszyć oko. A jak coś świeci i wydaje muzyczkę to jestem w siódmym niebie. No i poszliśmy do królestwa budek z watą cukrową, świecących się karuzel i innych kolorowych budek.  I tak między tymi wszystkimi budkami stały maszyny z maskotkami. W domu naliczyłam tych maskotek 14.

Pod spodem w rozwinięciu posta znajdziecie więcej zdjęć. Także, jeśli chcecie oglądajcie dalej, jeśli nie to zapraszam do komentowania i życzę miłej nocy J.














6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A ile było emocji i walki przy ich wyciąganiu ;)

      Usuń
  2. Ładnie żeś tego nawyciągała. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łeeee, mi się nigdy nie udało wyciągnąć maskotki :( No nic, może jak Mały podrośnie i wybierzemy się do wesołego miasteczka to nadrobię zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę powodzenia. my za pierwszym razem nic nie wyciągnęliśmy. metoda prób i błędów i oceniania, która zabawka nada się do wyciągnięcia.

      Usuń

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty