wtorek, 12 listopada 2013

9. Wciąż żywa.

Łał. Ponad miesiąc temu napisałam ostatnią notkę. Ale spokojnie, nie zapomniałam o was, bo czasem wchodziłam na swojego bloga oraz na blogi innych i milcząco się przyglądałam. Troszkę dałam ciała, bo nic nie pisałam, ale mam nadzieję, że już do was wracam.

Ten miesiąc był troszkę burzliwy, ponieważ musiałam się troszkę przestawić. Życie samotnie z mężem w Niemczech to w przeciwieństwie do mieszkania samej z rodzicami było prawdziwą sielanką... ale już niedługo i Mój Wilk będzie razem z nami, bo przyjeżdża na święta.

Za 2 dni mam kolejne badania u lekarza, a wczoraj (11.11.13) wkroczyłam w 18 tydzień ciąży. Jak ten czas szybko leci. Pomału zastanawiam się nad zakupami, które czekają nas po świętach i sylwestrze dla Małego. No i mam już cichą nadzieję, że lekarz powie mi czy to jednak będzie Julian czy Julia. Chodź ja od początku wiem, że w swoim brzuszku noszę złośliwego chłopca. Jakieś takie przeczucie...

Jutro z pewnością napiszę więcej i coś bardziej mądrzejszego, bo teraz już spadam pod ciepłą kołderkę tuląc się do pluszaka spać. Jakby nie było to już 2 w nocy.

Kiedy wszystko zostanie opowiedziane i powtórzone wiele razy, gdy poznane miejsca, przeżyte chwile i przebyte drogi staną się jedynie nikłym wspomnieniem - pozostanie najczystsza miłość.
(P. Coelho)



8 komentarzy:

  1. A ja obstawiam na dziewczynkę :) Pozdrowienia kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Skok nie jest ciekawy... Aczkolwiek pomyślę nad tym :)

      Usuń
    3. Ja dziś sobie chyba kupuję. Chodź zapał do gier pomału mi przechodzi.

      Usuń
  2. No to jeszcze troszeczkę i połowa ciąży za Tobą :) leci ten czas, leci... Daj znać jak już będziesz po wizycie :)
    Co do płci - przeczucia bardzo często się sprawdzają. U mnie właśnie tak było - od początku mówiłam o Maleństwie jako "On". Ale kto wie, może tylko dlatego że bardzo chciałam syna, a może jednak coś w tym jest... Nieważne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że to przeczucie się sprawdzi, bo już nawet wszyscy mi mówią, że wyładniałam i, że będzie chłopczyk, bo dziewczynka zabierała by urodę. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Gratuluję! Jeśli mogę Ci coś polecić, to tutaj - http://brzuszek.net/kalendarz-ciazy/18-tydzien-ciazy/ masz wszystko fajnie opisane na temat 18 tygodnia ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nie wiedziałam o tej stronie. Zazwyczaj czytałam wszystko na mamazon.

      Usuń

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty