wtorek, 15 kwietnia 2014

53. 15 kwietnia 2014 r.



Dzień dobry wszystkim, a raczej dobry wieczór! Dziś mija 3 tygodnie odkąd przyszłam na świat. Mama mówi, że specjalnie nic nie pisała wcześniej bo na 15 kwietnia przypadał by termin porodu. Dlatego mama mówi, że pośpieszyłam się, bo przyszłam na świat 3 tygodnie wcześniej jako zdrowa dziewczynka.

Na imię mam Julia "Kulka" Anastazja. Babcia się śmieje z tej Anastazji i mówi, że to za karę. Ale wygląda na to, że dziś mam imieniny, ponieważ w kalendarzu dziś jest Anastazji.

Mama mówi, że z dnia nadzień bardziej ją zadziwiam. Dziś np. złapałam się za paluszki u stopy.  Innym razem złączyłam swoje rączki, oraz obrzygałam mamusie. Mama się bardzo śmiała. Lubię też robić mamie "pieluchowe" niespodzianki. I jak mama ułoży mnie w pozycji "na żabę" i zacznie masować po pleckach to podnoszę główkę.

Mamusia mnie bardzo kocha i mówi, że jestem jej Cytrynką, mówi jeszcze, że jak byłyśmy w szpitalu to zabrali mnie na solarium, bo byłam żółta - jak cytrynka. Mama również mówi, że niedługo postara się napisać więcej.

Pozdrawiam was.

6 komentarzy:

  1. śliczny cytrusek :) W końcu urodziłaś :) Już 3 tygodnie minęło, ale życzę dalszej wytrwałości :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już urodziłam :) Hihi. Dziękuje bardzo i również pozdrawiam. Wracaj do żywych i do blogowania!

      Usuń
  2. Piękna cytrynka ;) ahh przez te pierwsze tygodnie ciężko znaleźć czas na cokolwiek innego niż opieka nad maluchem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna Cytrynka :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, piekna cytrynka ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Komentarze, które będą niezgodne z treścią notki bądź będą zawierały jedynie samą reklamę, będą usuwane

Popularne posty